Zwroty i reklamacje

ZWROTY


Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 21 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), ale będziemy wdzięczni za taką informację
- wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

Jeśli chcesz wymienić produkt, zwróć go, a następnie złóż nowe zamówienie. 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu (dostawa produktu odbyła się za pomocą Paczkomatów InPost):

  1. Wygeneruj kod zwrotu za pomocą formularza na stronie szybkie zwroty. Nie płacisz za przesyłkę. 
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu lub skorzystaj z naszego szablonu: szablon zwrotu 
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy (łącznie ze zwrotem kosztów przesyłki, jakie poniosłeś przy zakupie). W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu (dostawa produktu inną metodą niż paczkomaty InPost):

  1. Odeślij zakupiony produkt na swój koszt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu lub skorzystaj z naszego szablonu: szablon zwrotu 
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy (łącznie ze zwrotem kosztów przesyłki, jakie poniosłeś przy zakupie towaru). W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@sladlap.pl lub telefonicznie: 690 160 828.

Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić zwrot towaru. :)

 

Spicy mango Marcin Kurowski
Czechowa 1A/34
01-912 Warszawa

UWAGI

  • Zwracany  towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie pod warunkiem, że nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania oraz jeśli zostanie odesłany ze wszystkimi oryginalnymi metkami.
  • Zwrotu towaru dokonujesz na własny koszt.
  • Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu  (faktura VAT).
  • Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni  od otrzymania zwrotu w magazynie Spicy Mango lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania, w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, na zasadach obowiązujących w przepisach prawa.

 



REKLAMACJE


Reklamacje (niezgodność towaru z umową) regulują przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). Reklamować towar można w ciągu 2 lat licząc od daty zakupu towaru. 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 690 160 828

Reklamacje są przez nas rozpatrywane niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego produktu.

W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

W celu złożenia reklamacji:

  1. Skontaktuj się z nami aby ustalić sposób przekazania przesyłki (w przypadku niezgodności towaru z umową sklep pokrywa wszelkie koszty transportu),

  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty i adres zwrotny.

  3. Sprzedający dokona zwrotu środków przy użyciu tego samego kanału płatności; w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@sladlap.pl lub telefonicznie: 690 160 828. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Spicy mango Marcin Kurowski
Czechowa 1A/34
01-912 Warszawa


Sprzedający dokona zwrotu środków przy użyciu tego samego kanału płatności. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 





 


WSPÓŁPRACUJEMY 

 


 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl